Rosa Oriol i Salvador Tous reben el Premio Nacional de Creatividad José María Ricarte

VI Premio Nacional de Creatividad José María Ricarte

L’Associació Empresarial de Publicitat ( Gremi des de 1926 ) reconeix, amb aquest guardó, la dimensió creativa i humanista del matrimoni format per Rosa Oriol i Salvador Tous

Barcelona, 17 de maig de 2017. L’Associació Empresarial de Publicitat va reconèixer ahir, el compromís que el matrimoni Tous té envers la comunicació i la publicitat.

Per mitjà de la comunicació i la publicitat, els Tous han fet de la seva marca, un referent amb uns valors que desprenen, tal i com va explicar el president del Jurat, Agustí Elbaile “amor i terdresa”.  El mateix Elbaile, va comparar l’Os de TOUS amb altres icones mundialment famosos com Winnie the  Pooh,  Yogi, Boo Boo o Baloo. El jurat ha volgut ressaltar la trajectòria del matrimoni Tous i l’aplicació de la creativitat al seu treball i l’humanisme dels dos.

L’os de TOUS s’ha convertit en un símbol reconegut a nivell mundial. Un os que va néixer al 1985 com una història d’amor i avui, 32 anys després, està present a més de 500 botigues als 5 continents. “Els que tenim feines vinculades a la creativitat, hem de tenir un punt de bogeria que ens porti a arriscar-nos i a defensar les nostres idees. M’il·lusiona que aquesa creativitat continuï viva en TOUS i la nostra major contribució ha estat donar exemple a les nostres filles i al nostre equip perquè no perdin la valentia per a seguir creant” va explicar Rosa Oriol, cofundadora, vicepresidenta i directora creativa de TOUS, al recollir el guardó.  Per la seva part, Salvador Tous, cofundador i president d’honor de la firma, va destacar la importància que sempre ha tingut per a ells la creativitat “Per a nosaltres és un verdader orgull rebre aquesta distinció referida a la creativitat de la nostra marca, ja que és un dels principals valors en TOUS i a partir del qual hem treballat sempre”.

José Ángel Abancens, president de l’Associació Empresarial de Publicitat, un sector que mou a Catalunya més de 1.000 milions d’euros a l’any, va explicar que “el Premio Nacional de Creatividad José María Ricarte és un cant a l’esperança basat en la humanitat, i un exemple per a tot el nostre sector que està constantment reinventant-se”.

L’acte va ser presidit pel Director General de Difusió de la Generalitat de Catalunya,  Ignasi Genovès.  El jurat del VI Premio Nacional de Creatividad Ricarte ha estat format pels creatius Joaquín Lorente, Josep Maria Ferrara, Toni Segarra, Fernando Martorell y Agustín Elbaile; el president de l’Associació, José Angel Abancens, l’ex director general, Jordi Ventura; el president de l’Academia de Publicidad, Fernando Herrero, el president de la Federación Nacional de Empresas de Publicidad y Comunicación, Juan Carlos Falantes, i per José Maria Ricarte, fill, directiu publicitari a una important marca de cotxes.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *