Entitats Convocants

El Premi Nacional de Creativitat José María Ricarte està format per dues entitats convocants, quatre comitès, un jurat i institucions col·laboradores.

Entitats Convocants

logo-centrado

Amb el suport de:

idbh

 

logo fundeco3 cat

L’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat) i el Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona són les entitats convocants, juntament amb el suporte de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

Comitè Fundacional

  • José Ángel Abancéns Casorrán, President de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).
  • Armand Balsebre Torroja, Catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del Grupo de Investigación en Publicidad y Comunicación Radiofónica, Publiradio.
  • Jordi Ventura i Boleda, Ex Director General de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).
  • Ignacio Moniente Aznar, Ex President de l’Asociación de Medios y Agencias de Publicidad de Aragón (AMAPA).
  • Julián Bravo Navalpotro, Ex President de l’Academia de la Publicidad.
  • Ángel del Pino Merino, President de la Federación Nacional de Empresas de Publicidad (FNEP).
  • Juan Carlos Falantes Estévez, President de l’Asociación General de Empresas de Publicidad (AGEP).
  • José María Ricarte de Gracia, Gerent de l’empresa Spanish Best Gourmet.

Comitè Executiu

  • José Ángel Abancéns Casorrán, President de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).
  • Jordi Ventura i Boleda, Ex Director General de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).
  • Anna Fajula Payet, Professora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB i membre de l’equip d’investigació Publiradio.
  • Ana Mª Enrique Jiménez, Professora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB i membre de l’equip d’investigació Publiradio i coordinadora del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (DCEI) online de la UAB.

Comitè Tècnic 

  • Pere Soler Pujals, Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB.
  • Ana Mª Enrique Jiménez, Professora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB, membre de l’equip d’investigació Publiradio i coordinadora del Màster DCEI online de la UAB.
  • Francisca Morales Serrano, Coordinadora i professora del Màster DCEI de la UAB.

 Entitats col·laboradores 

  • Associació Empresarial de Publicitat
  • Fundació de la Comunicació
  • Academia de la Publicidad
  • Federación de Empresas de Publicidad y Comunicación
  • Asociación General de Empresas de Publicidad

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *