Jurat

El jurat del Premi Nacional de Creativitat José María Ricarte està format per:

lorente

Joaquín Lorente, publicitari, escriptor i assesor.

ferrara

Josep Maria Ferrara, soci fundador de la agència de publicitat i comunicació integral Pavlov.

Fernando Herrera

Fernando Herrero, President de l’Academia de Publicidad.

toni_segarra

Toni Segarra Alegre, Fundador i director creatiu executiu de *S,C,P,F…

DSC_0034

Fernando Martorell, impulsor i primer degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i fundador de Slogan, una agència referent a Espanya.

6fr66dbu6f

Agustí Elbaile, Vicepresident creatiu de McCann Erikson Espanya.

juancarlosfalantes

Juan Carlos Falantes Estévez, President de la Federación de Empresas de Publicidad y Comunicación (La FEDE).

josemariaricarte

José María Ricarte de Gracia, Head of Mazda Space i fill de José María Ricarte.

jordiventura

Jordi Ventura i Boleda, Ex Director General de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).

angel-abancens

José Ángel Abancéns Casorrán, President de l’Associació Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat).

En què basa el Jurat la seva decisió?

El Jurat del Premi Nacional de Creativitat José María Ricarte considera que els premiats han de ser un clar exemple de l’ADN Ricarte. L’ADN Ricarte és una construcció simbòlica realitzada pel Comitè Executiu del Premi que intenta reflectir els valors personals i professionals que defensava i representava la figura del professor José María Ricarte. Així doncs, el Jurat valora que els premiats encarnin i transmetin els valors de:

  • Comunicar una lliçó de vida.
  • Potenciar idees comunicades amb una frase genial, amb les paraules justes i adequades, i amb senzillesa.
  • Afavorir el treball en col·laboració.
  • Rendir culte al respecte, l’ètica, la humilitat, la veracitat ia l’amistat.
  • Aspirar a constituir-se en exemple dels valors positius que ha de tenir la publicitat.
  • Representar un estil de fer publicitat inconfusible.
  • Representar una publicitat necessària, útil, oportuna i convenient.
  • Aspirar a constituir-se en un far que orienta i marca una tendència creativa.
  • Contribuir al reconeixement del compromís social del món empresarial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *